خدمات تعمیرات در تهران

تعمیر اجاق گاز در تهران

بعضی از وسایل آشپزخانه ممکن است سال ها استفاده نشود اما اجاق گاز وسیله ای است که به طور مداوم و چندین باز در روز استفاده میشود و  از آن میتوان به عنوان قلب تپنده آشپزخانه یاد کرد. در  صورت خراب شدن اجاق گاز باید به فکر تعمیر سریع آن بود زیرا نبودن این وسیله هزینه زیادی را به جا میگذارد. در این مقاله از سایت بهترینا لیستی از بهترین مراکز تعمیر اجاق گاز در تهران را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

 

پیشنهاد میشود: لیست بهترین تعمیرکاران قهوه ساز در تهران

1. تعمیر آنلاین

مجموعه تعمیر آنلاین نماینده رسمی تعمیر انواع اجاق گازهای رومیزی و اجاق گاز هایی با برند بوش، آریستون، سینجر، ایلیا استیل و… میباشد. تمامی قطعات به کارگرفته شده در مراحل تعمیر گاز، اورجینال بوده و شامل ۶ ماه ضمانت است. تعمیرکاران این مجموعه‌ به صورت حرفه‌ای دوره های تخصصی تعمیرات انواع گازهای ایتالیایی و اروپایی را گذرانده‌اند.

چرا تعمیر آنلاین

 

  • 6 ماه ضمانت خدمات
  • هزینه شفاف ابتدای کار
  • تسویه پس از تعمیر
  • استفاده از قطعات اصل
  • اعزام سریع تعمیرکار

خدمات تعمیر آنلاین برای اجاق گاز

 

خدمات تعمیرآنلاین

 

آدرس وبسایت: https://tamironline.com

شماره تماس: 02145396000

آدرس

 

2. تاپ تعمیر

تاپ تعمیر دارای 6 شعبه در نقاط مختلف شهر و مناطق 22 گانه تهران میباشد. خدمات این مجموعه شامل تعمیر اجاق‌های گازی رومیزی، صفحه‌ای، شیشه‌ای، فر یا توکار (مبله) و … است همچنین شامل گارانتی معتبر و فاکتور رسمی می‌باشد.

تاپ تعمیر

چرا تاپ تعمیر

  1. قیمت‌ منصفانه در هزینه تعمیر اجاق گاز و فر گاز مطابق با نرخ تعیین‌ شده از طرف نهادهای نظارتی
  2. برآورد هزینه تخمینی پیش از اقدام برای تعمیرات اجاق گاز و تعمیرات فر گاز
  3. انعطاف در تعیین زمان تعمیرات اجاق گاز و فر گاز
  4. برخورداری از تعمیرکاران و متخصصان با سالها تجربه
  5. برخورداری از متخصصان فنی که به صورت مداوم در دوره‌های آموزشی، علم و دانش خود را به روز می‌کنند
  6. رتبه اول در تعمیرات اجاق گاز و فر گاز در تهران
  7. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نظیر فندک، مشعل و …. در زمان تعویض قطعات
  8. گارانتی بلند مدت جهت خدمات ارائه شده

 

آدرس وبسایت: https://toptamir.com/stove-repair

شماره تماس: 02122863018، 02144164247

 

3. مستر امداد

در مسترامداد تعمیر اجاق گاز در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص این مجموعه انجام خواهد شد.قطعاتی که توسط کارشناسان فنی مورد استفاده قرار می گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می باشد .بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیر اجاق گاز می توانید همانند روز اول از آن برای پخت و پز بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پر کاربرد نداشته باشید.

مسترامداد

 

شماره تماس: 982188520173

آدرس وبسایت: https://mremdad.com

 

4. تعمیرکاران 118

تعمیرکاران 118 خدماتی همچون تعمیر اجاق گاز، پکیج، یخچال و فریزرر، ماشین ظرفشویی و … را انجام میدهند.تمامی خدماتی که توسط تکنسین های مجموعه تعمیرکاران 118 انجام میشود از جمله تعمیر اجاق گاز دارای گارانتی 365 روزه است تا مشتری بدون نگرانی از هزینه گزاف تعمیرات، اجاق گاز خود را با خیالی آسوده به این مجموعه سپرده و با رضایت خاطر محصول خود را کاملاً سالم تحویل بگیرد.

شماره تماس:982144260860

آدرس وبسایت: https://tamirkaran118.com/stove-repair

تعمیرکاران

 

5. آذین سرویس

شرکت آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه های سرویس، تعمیر و نگهداری سیستم های گرمایشی و همچنین سرمایشی توانسته است به یکی از برترین نمایندگی های فعال در این زمینه تبدیل گردد. در حال حاضر در زمینه های سرویس و تعمیر (چیلر ، سردخانه ، مینی چیلر ، کولر گازی ، داکت اسپلیت ، پکیج دیواری، موتور خانه ، یخچال و فریزر و …)  فعالیت میکند.

 

شماره تماس:02177612939

آدرس وبسایت: https://azinservice.ir

 

6.هیت نت

این مجموعه مرکز تخصصی تعمیر انواع اجاق گاز ایرانی و خارجی در نقاط مختلف شمال، جنوب،شرق و غرب تهران میباشد. از دیگر خدمات این مجموعه تعمیر فر سرخ کن و مایکروفر میباشد.

چرا هیت نت

  • خدمات 24 ساعته
  • گارانتی کیفیت
  • تکنسین های متخصص
  • خدمات فوری

هیت نت

 

آدرس وبسایت: https://tamirojaghgaz.com/stove-repairs

شماره تماس: 982133790709

 

7. آرا سرویس

این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه میباشد. مجموعه آراسرویس کارشناسان حرفه ای و  آموزش دیده که دارای گواهینامه فنی میباشند را اعزام میکند.و خدمات این مجموعه شامل تعمیر موارد زیر میشود:

 

آدرس وبسایت:https://araservice.co

شماره تماس:02175931

آراسرویس

 

 

8. تعمیر بان

مجموعه تعمیربان با اعزام فوری تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده به محل تعمیر انواع گاز های مختلف همچون اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فردار، اجاق گاز صفحه ای و سایر محصولات را با تعرفه اتحادیه به شما ارائه می‌دهد. عیب یابی و تعمیر انواع برندها از جمله اجاق گاز اخوان، اجاق گاز اسنوا، اجاق گاز سینجر و سایر برندها، توسط متخصصین مجرب این مجموعه در حال انجام است. خدمات تعمیرات در تمام مناطق شرق و غرب شمال و جنوب تهران انجام میشود.

آدرس وبسایت:https://tamirban.com

 

اجاق گاز تعمیربان

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا